Wednesday 9 November 2011

10 NOVEMBER 2011

Hi , Assalamualaikum Wabarakatuh :) Alhamdulillah masih lagii berkesempatan untuk menulis di blog nih XD Btw , mintak maaf sgt-sgt sbb lama tak post kt blogg nih . Kerana busy di sekolah di akhir-2 tahun nih , byk program di sekolah . Maklumlah sekolah dh nak habes , kena lah byk sikit kerjaaaa . Haaa , tau tak apa maksud topik di atas ?Tarikh ini paling bersejarah dalam hidupp aku , tarikh ini jugak tarikh yang aku mula menjejaki muka bumi ALLAH iniii , ibu aky yang melahirkan aku dgn penuh kasih sayang , dgn penuh kesakitannn dn dgn penuh berdarahhh , InsyaALLAH semoga umur aku dipanjangkan oleh ALLAH SWT . Amiin Ya Robbal Alaminn :) Tarikh ini sgt bermakna sgt untuk akuu , aku happy bila tarikh ini muncul juga dlm hidup akuu :) Aku hargaii juga wish korang kt akuuu :( Nak bagii hadiah pon takpe , taknak pon takpee :) Yang penting wish korang kat akuu , aku hargaiii sgt-2 :) Sekarang kt facebook , dhaa 120 wish akuu , gila happy gilaa doehhh InsyaALLAH aku akan bertemu lagii tarikh ini tahun depan jikalau umur aku dipanjangkan lagiii , Aku pon nak hidup panjang kt bumi iniii , itu pon diizinkan oleh ILLAHI lagiii . Aku akn berdoa kpd ALLAH untuk memanjangkan umur . InsyaALLAH eayh . Korang pon doa jugak lhaa yaaa . Okeyy , setakat ituu sahajaa yaaa.Minta maaf sebab tak post banyak-banyak sbb takde idea.That's all.Kbaiii.Assalamualaikum:)Jumpa lgi


No comments:

Post a Comment