Tuesday 12 July 2011

SUNYI :(

hai suma , sowi lama ta post blogg . besa lah . exam katakan , tpi mcm tuh lah , gagal jugaa , ha , baca lah post yang zul buat nieh -------> (sunyi tanpa mesej dan col . huh . bosan pon ada di dalam diri aku pon . hurm :( exam pon teruk sikit , henset pon kena rampas lawh . huhu , i was failed in exam . so sad , aku tidak dapt menggembirakan ibu bapa aku , sakit hati pon ada , dowh . pelaharan akedemik 2 saja ta lulus . sejarah dan bm . huhuks . pelajaran tuh sgt senang bgi aku , tapi aku  ta boleh bgi dapat A ! 





ha , mcam nieh lawh ,
gagal , gagal , gagal dan gagal . tapi aku ta nak mcm nieh . aku nak lulus suma .
guru kelas aku kata , aku nieh disiplin terok skit , 
mcm aku ta bengang  bila guru cakp mcm tuh , -,-
aku rasa malu lawh . mak & bapa mana ta bengang dan marah kan 
balek tuh . kena sound lah . tuh yg aku ta maw tuh . len kali , aku kena lah belaja lebih keras lagi . keh .
hari nieh pown aku ta pegi sekolah . huhu . amek cuti lawh . dua hari pulak tuh .
so , duduk umah sorang - sorang  main facebook & baca buku dan tido !
haha ! tido - tido . aku nieh bukan apa , bukan suka bagi mak & bapak aku malu ,
tapi . dah ta lulus  . nak buat gena noh . 
oukeh lah . itu saja lah aku nak post pon . so , len kali lah aku post keh . 
oukeh . byeee , see u anytime .
assalamualaikum . .
take care yea . 

wrired by : SetanMings ~ ~

No comments:

Post a Comment